New in : Jewerly

Dzisiaj mam dla Was kilka nowości biżuteryjnych, które pojawiły się u mnie już we wrześniu.
Będąc w Polsce zdecydowałam się złożyć zamówienie w jednej z internetowych hurtowni, długo się wahałam.. bałam się, że jakość tego wszystkiego będzie marna.. ponieważ ceny były bardzo niskie i bardzo kuszące. Zdecydowałam się i nie żałuję .. jakość jest taka jak biżuterii z H&M lub innej sieciówki a cena 3 lub 4 razy niższa. 
A jeśli nie widać różnicy - to po co przepłacać?

 


A kto pomagał mi przy przygotowaniu zdjęć ?

Pozdrawiamy !




12 komentarzy:

  1. o mój boże jakie cuda!!! wszystkie mi się podobają! musze odwiedzić tą hurtownię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę szczerze polecić.. Za najdroższą rzecz zapłaciłam 14zł :)

      Usuń
  2. O, króliczek! :) Kilka z tych świecidełek sama bym przygarnęła :) ja osttanio odkryłam hurtownię z odzieżą (awanti), więc może na biżuteryjną też się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O podaj adres jeżeli możesz ja znam tylko użytkownika sklepawanti na allegro

      Usuń
  3. This was a definitely extremely superior publish. In theory I'd like to write like this also getting time and actual effort to make a good piece of writing but what can I say I procrastinate alot and by no means appear to obtain anything done.
    Adventure Game Camping

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tego! :) Bardzo ciekawa biżuteria, najbardziej podoba mi się cudo z ósmego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko jakie cuda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mozna prosić link do tej hurtowni ???????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  6. podpinam się do prośby wyżej :)) prosimy o linka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Niezła kolekcja! Naszyjniki świetne, kolczyków takich niestety nie mogę nosić, moje uszka tolerują tylko złote, nawet srebro na mnie ciemnieje ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne naszyjniki! Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń