I like it !

Mam dla Was zaległy post... zdjęcia zrobione pod koniec sierpnia, zanim moje życie zaczęło się wywracać do góry nogami :)

Uwielbiam to miejsce... jest przepiękne... szkoda tylko, że około 150km od mojego miejsca zamieszkania... Fajnie jest usiąść na skałkach wpatrując się w wodę w piękny, ciepły dzień i przemyśleć sobie kilka spraw...
Często wracam myślami do tego miejsca i do zdjęć stamtąd..  Więc dzisiaj dzielę się z Wami cząstką tego cudownego krajobrazu...
 Do zobaczenia w kolejnym poście :)







Zegarek - pasooje
Okulary - h&m

4 komentarze:

  1. Piękne miejsce, a skąd masz spodnie/legginsy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kupiłam je za jakieś 35zł na allegro ale nie polecam. Z jednej strony je uwielbiam bo świetnie leżą i są wygodne ale z drugiej... miałam je na sobie dwa razy i rozeszły się na szwach oraz zmechaciły na całej długości... chociaż może za taką cenę za dużo wymagam ...

      Usuń
  2. Super wyglądasz :) spodnie mega !♥

    OdpowiedzUsuń