Wyniki

Nadszedł czas na długo oczekiwane przez Was wyniki konkursu... 
Wiem wiem... sama nie lubię czekać.. ale naprawdę przez nagły niezaplanowany remont w domu ...brak dostępu do internetu... i kilka innych przyczyn, nie miałam możliwości..
 No ale nie będę się tłumaczyć... Zawaliłam.
 Z racji tego dodaję dodatkową trzecią nagrodę , trzeci lakier Essie w ramach rekompensaty. 
Zaczynajmy


Nagroda Pierwsza 

lacquer-maniacs

Nagroda druga

 Darin

Nagroda trzecia

Zosiapw


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na lifeandfashion@op.pl

 

Jeżeli dziewczyny prowadzą blogi a widziałam, że dwie na pewno to może będą miały ochotę pokazać Wam u siebie co znalazło się w paczkach. Ja niestety przez remont nie mam jak dodać zdjęcia do tego wpisu. 

 

11 komentarzy:

  1. Aaaa nie wierze, jak super! :D Pierwszy raz coś wygrałam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!! Dziękuję bardzo!! Jak napisałaś mi wiadomość na insta na początku nie wiedziałam o co kaman :D
    Już piszę maila!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! Udało mi się :)
    Dziękuję i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że Kamila! Tak to jest jak się coś szybko robi, myśląc już o czymś innym. Przepraszam najmocniej za pomyłkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier od Ciebie już na blogu :) Jestem w nim totalnie zakochana :D

    OdpowiedzUsuń